ZINKH c/o Trosa Möbler och Heminredning AB

Nya Industrivägen 1

Box 82

610 70 VAGNHÄRAD

☎︎ 0156-104 01

📧 info@zinkh.se

Kontaktformulär





    Tack för ditt meddelande, vi ser till att du har ett svar snarast!

    Vanliga frågor

    Här hittar du svaret på vanliga frågor, hittar du inte vad du letar efter så tveka inte att kontakta oss!

    Vad är fraktkostnaden?

    Du har alltid fri frakt vid köp över 1000:- Annars är det lite beroende på vad du beställer, men småmöbler och lampor kostar 59:- och större möbler 295:-Du ser alltid faktisk kostnad i kassan

    Hur betalar jag?

    Du betalar alltid säkert och tryggt med faktura eller Swish. Vi kommer även inom en snar framtid att kunna erbjuda betalning via Klarna.

    Hur lång leveranstid är det?

    Leveranstiden skiftar beroende på vad du beställer men du hittar alltid en ungefärlig leveranstid i produktbeskrivningen.

    Hur säkert är det att handla via er hemsida?

    Du kan alltid vara trygg och säker när du handlar hos oss. Vi behandlar dina personuppgifter på ett tryggt och säkert sätt och säljer aldrig dina uppgifter vidare.

    Vad händer efter min beställning?

    När du har gjort en order hos oss så får du en orderbekräftelse skickad till din angivna mailadress, vänligen kolla igenom denna och se så att allt stämmer. Skulle det vara några felaktigheter vänligen kontakta oss via mail eller telefon snarast så hjälper vi dig. När din vara skickas (inom angiven leveranstid) från vårt lager meddelas du detta via mail och kan då spåra din beställning.

    När får jag min faktura?

    Har du valt faktura som betalningsmedel i kassan så skickas denna till din angivna mailadress när vi har skickat din vara till dig och du har då 10 dagar på att betala denna. Vid betalning med Swish dras dina pengar omgående från ditt konto.

    Vad händer om jag ångrar mig?

    Om du skulle ångra ditt köp så går det alldeles utmärkt att returnera din vara inom 14 dagar till oss. Om du vill göra detta så maila oss dit ordernummer och meddela att du vill göra en retur, du får då en returfraktsedel mailad till dig. Du kan sedan enkelt lämna in din vara hos närmaste ombud alternativt beställa upphämtning om det är en större möbel. Tänk på att varan ska vara oanvänd och paketerad i originalförpackning. Så fort din retur har anlänt till oss kollar vi att allt är korrekt och gör sedan en återbetalning. Har du valt faktura som betalsätt så behöver du endast betala in summan för returfrakten. Har du betalat med Swish återbetalas din betalning till ditt bankkonto (du måste du uppge till vilket konto) Vi kan tyvärr inte bekosta returfrakten och denna dras av på din återbetalning (59:- för mindre varor och 295:- för möbler)

    Vad gör ni för miljön?

    Vi vill självklart att du ska kunna uppdatera ditt hem med så liten klimatpåverkan som möjligt! Vi packar därför inte om dina varor i nytt emballage utan återanvänder originalförpackningen när vi skickar den vidare till dig. Vi använder oss av dropship när det är möjligt, alltså att din beställda vara skickas direkt till dig från vår leverantör till dig när vi inte har den på lager. Varor märkta med ”unik” är begagnade varor och därför ett smart val. Vi klimatkompenserar alltid frakten hem till dig och då används endast miljövänliga bränslen vid transport av din vara. Vid köp under 1.000:- så väljer du själv om du vill klimatkompensera eller inte.